Despre Pravana

PRAVANA International a fost infiintata in anul 2004, de catre Steve Goddard, un veteran in industria infrumusetarii, si este un brand destinat stylistilor profesionisti, la nivel mondial, ce are la baza filosofia “creata de catre stylisti pentru stylisti”.
Despre noi 1

Numele PRAVANA

Este derivat dintr-o fraza antica sanscrita, care se traduce SURSA TUTUROR LUCRURILOR. Misiunea principala a brandului este de a oferi stylistilor profesionisti si clientilor lor solutii de o performanta extraordinara, premium, in domeniul infrumusetarii, avand o gama larga de produse inovatoare de ingrijire a parului ce contin ingrediente atent selectionate, inovatoare, dintre cele mai bune si mai naturale disponibile pe piata.
PRAVANA cuprinde o gama diversificata de produse naturale de ingrijire a parului, in continua evolutie, incluzand categoriile de vopsire a parului, styling, ingrijire si textura ce acopera virtual orice cerinta ce ar putea sa apara intr-un salon.

Despre noi 2

Filosofia PRAVANA

Merge mai departe de filosofia crearii in mod traditional a produselor de ingrijire a parului prin redefinirea si crearea unui sistem personal de ingrijire ce sa cuprinda ingredientele de cea mai buna calitate, precizie in procesul de productie, si, mai ales, o abordare responsabila, altruista in ce priveste mediul, inclusiv ambalaje biodegradabile, ingrediente naturale, nedaunatoare, si, pentru fiecare produs vandut, 5% din venituri sunt donate in scopuri caritabile.

Despre noi 3

Produsele PRAVANA

Prousele PRAVANA de ingrijire si vopsire a parului sunt intotdeauna fara parabeni, sulfati, cocamida DEA, formaldehide, ftalati si multe alte ingrediente obisnuite folosite in produsele cosmetice cunoscute drept daunatoare fie utilizatorilor, fie mediului inconjurator. Aceasta abordare hibrida ce imbina proteine si extracte naturale ale caror proprietati terapeutice au fost dovedite in timp si elemente moderne precum nano-aminoacizi si micropolimeri, confera o gama de produse ce este cu adevarat foarte naturala, protejand in acelasi timp planeta si oamenii sai.

Despre noi 4

Deoarece PRAVANA este o companie careia ii pasa si crede cu adevarat in a darui, 5% din veniturile obtinute din vanzarea produselor NEVO Hair Care sunt donate Fundatiei City of Hope; in plus, PRAVANA este un participant anual la luna Breast Cancer Awareness si lucreaza cu saloanele la o serie de evenimente si programe caritabile, precum Casa Ronald McDonald si Fundatia Beauty Bus Foundation, o organizatie non-profit ce ofera servicii de infrumusetare pacientilor bolnavi de cancer ce nu pot sa se deplaseze la saloane pentru serviciile de ingrijire personala.

Fi primul care află de noile promoții Pravana!